pencinta kehidupan

Kata Pengantar

Hai semua.. Bismillah dulu sebelum bacer tau.. Ambik berkat :) jom !

Thursday, December 23, 2010

200 dah !




hai korang .. nampaknya pencinta kehidupan dah pon bertambah .. Juan tahu mmg tak banyak .. tapi , Juan nak tunjuk jugak .. kalau dulu 100 , sekarang dah naik jadik 200 .. seriusly , korang mmg terbaik .. korang menaikkan semangat Juan untuk terus berblogging .. cayalah .. sayang korang ketat-ketat ..

and , Juan rasa tak perlu kot Juan bagi award dekat pencinta ke-200 .. sebab ? sebab tanpa yang ke-117 takkan ada yang ke-123 .. and kalau takde yang ke-156 , takkan ada jugak yang ke-199 .. kan ?

so , Juan harap korang sudi-sudilah jenguk blog ni selalu .. supaya blog ni tak dimakan dek anai-anai .. kalau korang datang , boleh gak tolong bersihkan mana yang patot kan ? Juan sangat hargai setiap saat korang berada kat blog ni .. bak kata pepatah " sebutir beras tu ibarat setitik peluh petani .. hargailah blog kita .. "

okkay korang .. sampai sini dulu .. tetiba hati jadi sebak  T___T ..


6 ribu orang sedang beromen ;D:

cekmet said...

wooo woooo

chepacyeddud said...

. wee ~ terharuu ke ? heheh . yeahh yeahh ~ dahh sampai dua ratus follower .hhehe :)

y-A-n-A said...

hebat! tahniah yer.. :D

JuanYuan said...

@cekmet
weee weee ;))

JuanYuan said...

@chepacyeddud
haha..baru 200..

org lain beribu riban..hahaha

JuanYuan said...

@y-A-n-A
haha..hebat ape nyer ..hehe

btw,thanks ;))

Next Back home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...