pencinta kehidupan

Kata Pengantar

Hai semua.. Bismillah dulu sebelum bacer tau.. Ambik berkat :) jom !

Sunday, December 26, 2010

lu memang pilih kasih bai !

arghhh .. mood kemut tengah stress sekarang ni .. tekanan .. grr

lu mmg pilih kasih ! yer , mmg patutla rancangan tu dinamakan pilih kasih .. kenapa lu keluarkan Afiq Meadin huh ? lu tak tengok ke bakat terpendam beliau ? walaupon lu tak berkenan dgn cara beliau , lu bagi la peluang sikit lagi .. nanti lama-lama baru bakat semulajadi tu keluar .. grr

lu tak tahu berapa banyak kredit gua habis nak undi beliau .. lu senang-senang jer keluarkan beliau .. lu tak fikir apa perasaan beliau ? lu tak tahu ke yang beliau akan sedih lantas menangis ? lu tahu apa perasaan saudara mara beliau ? ada lu fikir semua tu ?


lu mmg pilih kasih


gua tengah sakit hati sekarang .. sebagai tanda protes , gua hentak keyboard ni kuat-kuat .. gua tahu lu tak dengar .. tapi gua puas !  gua puas dapat hentak keyboard depan muka lu .. arghh .. gua stress .. gua tak dapat nak bayangkan betapa hancurnya hati Afiq sekarang ni .. lu mmg kejam !

sakit hati gua lu tahu tak ? gua tak sangka beliau akan tersingkir secepat ni .. at least , lu bagi la peluang untuk beliau duduk lama-lama sikit dalam tu .. biar beliau belajar .. ni tak , senang-senang lu cakap beliau bukan pelakon yang lu cari .. argh , gua tak nak tahu macamana sistem lu pakai .. gua tak tahu apa kriteria yang lu nak untuk jadi artis .. gua jugak tahu apa yang membuatkan lu singkirkan beliau ..

tapi gua tahu satu perkara .. adat pertandingan mmg begitu .. kalah atau menang belum tentu .. semuanya atas rezeki Allah .. dah takde rezeki , nak buat macamana .. gua cuba bertenang sambil mengurut dada .. gua tahu lu tak salah .. maafkan gua .. gua tahu lu buat yang terbaik dan yang terbaik menjadi pilihan lu ..

gua mintak maaf .. gua terlebih emosi .. gua harap lu tak lupakan peserta yang tersingkir macam tu jer .. gua harap lu dah ada perancangan untuk diorang .. sekurang-kurangnya lu ajak diorang berlakon .. asah lagi bakat diorang .. kalau nak pelakon extra , gua ada .. err

okay , gua mintak diri dulu .. semoga sukses rancangan lu .. apa yang penting , lepas ni gua tak tengok dah .. gua merajuk dengan lu ..

bye ..





p/s   sory sebab kata ganti nama 'gua' digunakan .. konon-konon tengah marah lah tu (-_-!)

14 ribu orang sedang beromen ;D:

nadia said...

wah ini memang kipas susah mati
Afiq Meadin ni ye?

JuanYuan said...

@nadia
haha.. he's a friend of mine :))

nadia said...

oh kawan ke?
patotlaaa pon :D

JuanYuan said...

@nadia
haha..member kena sokong member..

tak gitu?hak3

Wahida Nasution Thakhrim said...

sabo okay.. bagitau kat afiq jangan putus asa..

y-A-n-A said...

kesian keyboard.. sob.. sob.. :'(

tqaAwesome said...

oi lek la bro.
kekeke sampai hentak keyboard tu.
kekekee.

owhh ur fren ke. i c.. patot hangin smcm.
hehe

Entri terbaru: My First Bento and Onigiri

tomatokering :) said...

hahahah ! lawak la juan nie ! :D

JuanYuan said...

@Wahida Nasution Thakhrim
haha..thanks bg semangat ..

beliau xakan putus asa..itu pasti..hahaha

JuanYuan said...

@y-A-n-A
haha..keyboard yg tak bersalah mnjadik mangsa..haha :))

JuanYuan said...

@tqaAwesome
haha..da cube rilex ni :))

a'ah kawan..hehe

JuanYuan said...

@tomatokering :)
haha..org marah dye gelak pulak.. grr

PinQib said...

x layan betoi citer camni

JuanYuan said...

@PinQib
2 la..haha..

lau imam muda best gak..haha

Next Back home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...