pencinta kehidupan

Kata Pengantar

Hai semua.. Bismillah dulu sebelum bacer tau.. Ambik berkat :) jom !

Wednesday, December 29, 2010

tahniah buat semua sekali ..

tahniah .. tahniah .. tahniah ..

tahniah dekat pasukan kita sebab telah berjaya membawa pulang Piala AFF .. for the first time .. bangga ? semestinya ! sebab ini negaraku .. tempat tumpah lauk nasik ku .. aku bangga menjadi rakyat Malaysia .. hidup matiku di negara ini ..

kehkeh ! ye ye jer Juan ni kan ? dulu bukan main lagik hentam pasukan Malaysia .. sekarang dia pulak nak berjihad bagai .. porah !

Juan bukan hentam okess ? Juan cabar .. and syukur sebab pasukan Malaysia telah membuktikan bahawa kita mmg juara sebenar .. walaupon pada peringkat kumpulan kita dibelasah teruk , namun kebangkitan kita mmg susah untuk disangkal .. syabas buat semua ..

apa yang diharapkan .. janganlah kita bermegah dengan kejayaan ini .. jadikan ini sebagai semangat untuk terus berjuang .. yer , berjuang hingga titik peluh yang terakhir ! go Malaysia go ..

okay bye .. tahniah sekali lagi .. buat semua pemain .. yang utama mahupon simpanan .. korang mmg best .. walaupon demam Juan tetap bersorak .. baik terus demam .. hakhak !





p/s   lama tak update sbb laptop sengal .. buat hal je beliau ni ..

13 ribu orang sedang beromen ;D:

mary ann ;) said...

yeayy..malaysia menang..hehe

PinQib said...

huhu.. mesia bolehh~~

JuanYuan said...

@mary ann ;)
yeay..huk3 :)

JuanYuan said...

@PinQib
yup..go msia go :))

aleen aiden said...

bangga2!hee

hamzah ian said...

keh keh keh... mmg tahniah..

JuanYuan said...

@aleen aiden
haha :))

JuanYuan said...

@hamzah ian
lama gua xnmpak lu..lu pergi mana ?? grr

Miss Yaty said...

kuat sgt beromen dgn lptp la tu sebab tu lptp buat hal..hihi


malaysia memang hebatlah!

sowey ye smlm akak ttdo awal taksmpt terjah..hihi :)

JuanYuan said...

@Miss Yaty
haha..mana ade romen :P

soke :))
btw,m'sia mmg best :D

TiKa LEh said...

dah menang bru org amek thu..hehhe

Cik Ayu said...

beli laptop baru dik.. hehehe

Miss Yaty said...

selamat tahun baru dik juan yuan :)

Next Back home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...