pencinta kehidupan

Kata Pengantar

Hai semua.. Bismillah dulu sebelum bacer tau.. Ambik berkat :) jom !

Sunday, January 30, 2011

REMAJA Feb 2011 ..

Assalamualaikum ..



hari pertama kat rumah .. HEAVEN .. itulah perkataan yang dapat menggambarkan perasaan aku sekarang .. nikmat yang tak terkata bila ada kat rumah .. masa aku duk kat Perlis , tiap-tiap hari aku teringatkan rumah .. nak-nak time hujung bulan dan MARA tak dapat lagi ..

hari pertama kat rumah sangat tak bosan walaupon hujan tak berhenti .. takpe , aku suka hujan .. aku suka bunyi hujan mencurah dan aku sangat suka bau hujan .. mmg stim habislah dapat hidu bau tu .. dan , aku dapat merasakan bahawa perut aku akan berubah saiz bila duduk kat rumah ni .. bayangkan , sampai jer rumah pukul 4 lebih terus aku goreng hotdog ngan nudget .. pergh .. HEAVEN .. hakhak!

okay , lupakan pasal rumah .. sekarang nak cakap pasal REMAJA Feb 2011 .. aku rasa ramai yang dah tahu kot .. tapi takpe , aku nak post jugak .. bukan niat nak menunjuk*sikit-sikit la tapi sebagai kenang kenangan orang cakap .. bukan selalu dapat peluang camni .. kan ? he he ..











korang nampak tak apa yang aku nampak ? blog aku tu .. hakhak! macam tak percaya .. ada jugak yang sudi review blog cabuk aku ni .. REMAJA pulak tu .. serius aku tak sangka .. kenapa aku ?

bangga ? tak sangat .. tapi aku agak terujalah sebab berpeluang untuk masuk dalam majalah tu walaupon gambar aku teramatlah kecik .. hakhak! .. menyesal pulak tak letak gambar banyak-banyak dalam blog ni .. kehkeh!

btw , aku nak ucapkan terima kasih sangat-sangat kat korang semua .. tanpa korang siapalah aku .. ececeh .. dan aku harap korang akan terus support aku untuk terus berada dalam arena blogging ni .. thanks semua .. sayang korang .. tetiba rasa terharu T__T ..





oh ya , gambar tu aku ambik dekat belog si otromen dan si bunga .. untuk memastikan kualiti gambar dalam keadaan baik , adalah lebih afdal untuk tidak menggunakan henpon aku .. hakhak!

37 ribu orang sedang beromen ;D:

Ayuni said...

Tahniah, dh bc dh....

Ayeem Jemain said...

pergh tahniah! memang aku pon cukop teruja sbb dua2 blog, blog yang aku kenal kan. ;D

Puteri Iqa Izyan said...

hohoho...jeles.

nak jugakk =.=

JuanYuan said...

@Ayuni
hye..thanks :))

JuanYuan said...

@Ayeem Jemain
haha..thanks bro :D

JuanYuan said...

@Puteri Iqa Izyan
alamak..haha..nnt cuba bincang ngan karangkfaf k..haha :))

Unknown said...

keh keh keh :) terima kaseh daun KHELADI cik abam

JuanYuan said...

@sharaBUNGA
haha..sama2 daun sawi cik adik..keh3

athirahassin said...

congratez!!!! hehehehehhe :)

tomatokering said...

wahhh~ seronok ek juan ! nape tak dek muka ceq terselit2 kat situ ? kekekke :P

p[A]n[A]d[O]L said...

wahhh!
besttnya..
congretz juan.. ^^

cik bahulu oren said...

congrat's..alahai,bestnye blog da kuar mgzine :D

JuanYuan said...

@athirah
haha..thanks :)

JuanYuan said...

@tomatokering :)
agakla.. haha..

err..lupa nak letak lor..hahahaha XD

JuanYuan said...

@p[A]n[A]d[O]L
haha..thanks DR :)

JuanYuan said...

@cik bahulu oren
hehe..thanks dear :))

Ahkak Geli said...

brape kena bayo nak masuk majalah ni?

hahahha...ahkak nak masuk jugak la

JuanYuan said...

@*Miss Geli^
hahaha..xyah bayor pom..free jer..

hak3..masukla XD

Aleen Aiden said...

wah3,juan zaman skang....da masuk magazine plak..jeles2,hu3.
btw congratz tau.kompem trafik lps nih tggi kemaen. :P

Anonymous said...

congratulation!!!

JuanYuan said...

@aleen aiden
erk..Juan zaman dulu camner erk?haha..

xdela naik..sama jer..bukan terknal pon..haha..

btw,thanks :))

JuanYuan said...

@!!- a.y.u -!!
TQ sayam XD

Admin said...

pergghh...tahniah bro...cmne ko dpt masuk mag tu?

ghost said...

leh glamorious lah ko lepas nih ek juanyuan..mesti simpan mag remaja tuh sampai bila2..kenangan tuh.congratz lar juan.

LynnAiza said...

wah!glemer.pemes amous!;p
tahniah2!

p/s:suka gileee header belog nih!;p

JuanYuan said...

@biskut
haha..xde la glemer..simpan kot..sbb kakak aku pngumpul Remaja..haha

btw,thanks a lot :)

JuanYuan said...

@nama.aku.lynn
hak3..thanks :))

Miss Yaty said...

fuhyooo...hebatlah juan...tumpang bangga gak ni..hihi..

tahniah juan...blog juan memang lain dari yang lain pun ;)

JuanYuan said...

@Tuan-Belog
thanks bro..

entahlah..tiba2 dapat e-mel dari editor karangkraf ckp nak review blog..haha

JuanYuan said...

@Miss Yaty
thanks akak..:)

lain dr yg lain??pelik jer bunyinya..hahaha

Wardah alisya said...

wow..bestnya masuk remaja. congrats!

tag untuk anda:
http://wardahalisya.blogspot.com/2011/02/25-random-facts-about-me-myself-and-i.html

iem said...

waa dh masuk majalah...
tahniah

JuanYuan said...

@Alisya
haha..thanks..

btw,tag tu dah dibuat :))

JuanYuan said...

@ieMa ackLes
thanks :))

AM3R said...

terbaek dari ladang

AM3R said...

terbaek dari ladang

Miss Ecah said...

tersurat ~ congrates !

tersirat~kenapa aku rasa aku org last taw mende ne ? caittt

Next Back home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...