pencinta kehidupan

Kata Pengantar

Hai semua.. Bismillah dulu sebelum bacer tau.. Ambik berkat :) jom !

Monday, January 10, 2011

GiveAway EdY : Awak Busuk!

awak busuk .. sape ? awaklah yang baca ni .. busuk .. hakhak ! cruel tak aku ? gurau jer keh ..





aku kena tag ngan awek comel .. bangga dowh .. hakhak ! thanks Ismi sebab sudi berkongsi .. jom ramai-ramai kita meriahkan giveaway si Edy ni .. nanti boleh dapat perfume free .. baru wangi .. haha ..

kalau ada yang nak join sila halakan cursor anda pada Edy ..

okkay , aku nak tag 2 blogger busuk ( gurau ) ..

-AdamXis ngan Paradise .. sepasang aku bagi ..






p/s  harap-harap kali ni aku berjaya .. tak pernah menang mana-mana GA atau contest lagi ni .. nasib-nasib ..

8 ribu orang sedang beromen ;D:

tomatokering :) said...

gudluk kayh ! jgn lupe join nie jugak . mana taw luck . hehe

http://tomatokering.blogspot.com/2011/01/izamir-ridzwan-pendrive-giveaway.html

E.d.Y said...

Thanks sudi join giveaway ni..semoga ada tuah untuk menang miniature tu...good luck..:)

JuanYuan said...

@tomatokering :)
haha thanks :))

nnt Juan cuba usha k:))

JuanYuan said...

@E.d.Y
welkem :D

Miss SurferParadise said...

grr.. kamu pun busuk!!!!
lalalalaa

JuanYuan said...

@Miss SurferParadise
hahaa..nnt akan wangi :)

Miss Yaty said...

nah akak bagi juan menang contest ni...hihi ;p

JuanYuan said...

@Miss Yaty
hak3..yela tuu

Next Back home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...