pencinta kehidupan

Kata Pengantar

Hai semua.. Bismillah dulu sebelum bacer tau.. Ambik berkat :) jom !

Saturday, January 29, 2011

aku nak balik kampong ..

hai semua .. quick entry jer ok .. sebab aku nak berkemas ..

aku nak mintak maaf kat semua sebab aku tak sempat nak singgah blog-blog korang .. yelah , malam ni aku naik bas .. nak balik Terengganu .. setelah berbulan-bulan aku menghadapi semester ni , akhirnya tiba masa untuk aku pulang ke kampung halaman .. 

bila aku fikirkan balik , rupanya tubuh aku banyak membesar kat sini .. yelah , 2 tahun lebih aku menetap kat Perlis ni .. mula-mula mmg aku tak selesa tinggal kat sini .. cuaca panas , makanan tak kena ngan selera aku , pergaulan , macam-macam lagilah .. tapi , lama-lama aku mula membiasakan diri .. Perlis dah jadi macam rumah ke-2 aku sekarang ni .. tapi kalau berpeluang , aku nak duduk kat negeri lain pulak .. saja bertukar-tukar angin .. kan ?

demm , aku melalut .. lari topik dah .. ok , aku harap korang dapat doakan aku selamat sampai ok ? bukan apa , 8 jam lebih dalam bas , macam-macam boleh berlaku kan ? ade yang kentut dalam bas , ada yang tahan kencing lama-lama .. macam-macam kan ?

so sekali lagi .. doakan keselamatan aku .. aku nak balik ganu ni .. nok makang kepok lekor pulok ..!






p/s  terima kasih dekat Hamzah Ian untuk entri ni ..

14 ribu orang sedang beromen ;D:

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

haha..jalan molek org kiter..

Ayuni said...

slamat bercuti.....

ieda Qema said...

selamat jalan

Wan Gerrard said...

orait..happy holiday ^_^

Puteri Iqa Izyan said...

happy holiday :D

slmt balik ganu :D

congrats jugak sbb blog masuk dlm remaja :))

JuanYuan said...

@iqbalhakimi
mekasih bro :D

JuanYuan said...

@Ayuni
thanks :))

JuanYuan said...

@g0m0k9enDek
:))

JuanYuan said...

@Wan Gerrard
hahaha..thanks :D

JuanYuan said...

@Puteri Iqa Izyan
thanks :))

fatian athiea said...

ouwhh...








budak terengganu jugak..










tak pernah nmpak pun dalam group terengganu blogger..







bdw, take care..









& cograte coz blog lu da fames amos kat remaja tu.grrrr

JuanYuan said...

@misz molecule
haha..newbie lg..:))

btw,thanks..kehkehkeh :P

Miss Yaty said...

dah sem last ke kat sne?

semoga selamat sampai..eh ke da selamat samapi?

JuanYuan said...

@Miss Yaty
xla..skali pergi lg..haha

da sampaila akak..hahaha :P

Next Back home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...