pencinta kehidupan

Kata Pengantar

Hai semua.. Bismillah dulu sebelum bacer tau.. Ambik berkat :) jom !

Sunday, January 23, 2011

study mood ..

Assalamualaikum ..

just nak bagitau yang aku sangat sibuk sekarang ni .. sibuk dengan final exam .. yes , final .. jangan terkejut pulak .. minggu ni merupakan minggu terakhir exam .. so , sepanjang minggu ni mmg aku agak kurang meng'online'kan diri demi untuk maintain pointer 3.50 ke atas ..




sebab tu jugak kalau korang perasan aku dah lama tak update .. bukan aku sengaja buat entri panas ( panas ke ? ) dan kemudian menghilangkan diri .. masa mmg agak terhad sekarang ni .. aku ada beberapa paper lagi yang perlu aku hadapi .. dan salah satu daripadanya adalah subjek 'Gas Utilization System' yang mana merupakan subjek yang paling aku tak suka .. hurm ..

internet pulak agak kurang ajar nampaknya .. bayangkan nak tulis entri ni jer pon memaksa aku untuk refresh page sebanyak 27 kali .. tapi yang peliknya , time nak main poker kat fesbuk ok pulak .. sungguh dengki encik TM nampaknya .. mungkin chips beliau tinggal sikit kot ?

okkay , aku kena sambung study .. esok subjek membaca .. so , aku kena hafal semua fakta-fakta yang penting .. entah boleh ingat atau tak .. takpelah , yang penting usaha .. terpaksa merajinkan diri untuk seminggu ni ..


(^_-!)


oh ya , kepada kawan-kawan yang ada tag contest tu , aku mintak maaf banyak-banyak .. sebarang contest bergambar mmg aku tak dapat nak join buat masa sekarang sbb laptop aku baru lepas format .. tak sempat nak backup file .. habis semua gambar-gambar aku ..





p/s   cepat ucap gud luck kat aku .. hakhak!



34 ribu orang sedang beromen ;D:

Anonymous said...

Good Luck ye. :)
jawab exam elok2..

CG said...

gudluck juann!kachhaa~~

JuanYuan said...

@zAty si gAdis riAng !!
thanks..haha :))

JuanYuan said...

@cik gadis
thanks dear :))

Arlida Abdullah said...

gudluck juan!

wida said...

good luck for the exam :)
tq singgah blog sy

Aleen Aiden said...

wuuu.aku boleh tahan cuak jugak nih.xlame lagi result aku kuar.bukan spm ye...kah3
btw,gudlak weh!

mie said...

bagus!!
teruskan study..
ehehheeee

JuanYuan said...

@muchang
hye..thanks yaw :)

JuanYuan said...

@wida
thanks :)

JuanYuan said...

@aleen aiden
hahaha..da tu kau exam ape eh?hak3


thanks..lap u la :))

JuanYuan said...

@mie
haha..orait bos :D

Biela Sapine said...

Good Luck yaww. Hiks

JuanYuan said...

@Biela Sapine
thanks :))

Unknown said...

gud luck ye..hihi..nakal tagline komen ni :) follow u back..

Wardah alisya said...

gud luck!

ibu qaleesya said...

gudluck k.. folo u

cekmet said...

good luck hahah

JuanYuan said...

@Princess Nur
thanks ;))

err,abaikan tagline tuh..hahaha XD

JuanYuan said...

@Alisya
thanks :))

JuanYuan said...

@bun_nee
thanks :D

JuanYuan said...

@cekmet
ikhlas ker tak nih?hak3..

thanks btw :))

Anonymous said...

ouh good luck final ni..
refresh 27 kali.. penuh kesabaran. hehe

Fairus Bin Mamat said...

JANGAN MALAS2... BELAJAR NAK OOOOIII...

JuanYuan said...

@nulhazwany abdul malik
thanks :))

btw,serius 27 kali refresh..hak3

JuanYuan said...

@Fairus Bin Mamat
hehe..ok bos :D

Qib said...

qib pun bz gak juannn

|How to have a MIXED baby?|

MOH KEMBARA said...

Salam, mana buleh kata gud luck - Selamat Berusaha dan semoga berjaya Juan!

tomatokering said...

cayok2 juan ! jangan lupa nanti join GA ceq . senang je . kompem sempat . kekeke

Miss Yaty said...

haha..okay2 akak cpt2 wish gudluck lagik skali..hihi..

ehem2..akak macam tahu je sape ckp ayat entry bikin panas tu..hiii ;P

JuanYuan said...

@PinQib
eh?sian..hahha :))

JuanYuan said...

@MOH KEMBARA
ye ker? ok tak buat da :))

JuanYuan said...

@tomatokering :)
hahaha..orait :))

JuanYuan said...

@Miss Yaty
thanks :))

sape eh?hak3

Next Back home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...