pencinta kehidupan

Kata Pengantar

Hai semua.. Bismillah dulu sebelum bacer tau.. Ambik berkat :) jom !

Tuesday, November 2, 2010

banyaknye air

''woi, bangun.. air banyak tu..''

''adess, sape lak yang duk memekak pagi-pagi bute ni.. nak tido kejap pon tak boleh... kacau betul... ''

''woi.. angkatlah barang tu... rosak nanti... air naik tu... woiii.....''

''woii.. ape woii woii? orang nak tidolah''    marah dah ni..

''giler.. bukak pintu tengok kat luar tu.. air banyak.. ''

''eh.. mane datang air ni?? banyaknye...''     dengan muke tak bersalah

''oo.. bomba datang siram tadi.. sengal... ''

''???.........''


he he he.. jahatkan dier.. bukan reti nak bagitau elok-elok.. dahlah kacau orang tido.. slamber jer duk maki-maki orang.. nasib baik pompuan.. kalau laki, kompem dapat PJJ..

uwarghhh... uwarghh.. ngantoknyer...

kenapelah time-time macam ni air nak naik.. naik jelah pagi esok ke.. tengah best tido kot.. awal lagi.. baru pukul 10.. pukul 10?? hee.. awal lagi la tu untuk orang yang sedang bercuti.. hoorrey!!!.. kolej tempat Juan belajar terpaksa mengadakan cuti peristiwa hari ni.. sebab banjir.. ehh?? banjir??

alamak! barang-barang tak angkat lagi.. err.. nanti malam Juan sambung story ey.. angkat barang dulu...

'' woi unta 2 ekor... bangunlah... angkat barang!! ''  ..........

4 ribu orang sedang beromen ;D:

Juelina Stanie (AJ) said...

uit banjir?katne Juan?

psst: pe mskd PJJ tuh?

JuanYuan said...

@Juelina Stanie (AJ)
kat perlis ni ha..adess..
PJJ?pelempang jarak jauh..haha

PinQib said...

rumah syer banjir gak. kawan3 sy smua x leh balik kg

JuanYuan said...

@PinQib
eh? kesian...juan pon xtau boleh balik ganu ke nnt...
tkut jln dtutup jer...
adess..

Next Back home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...