pencinta kehidupan

Kata Pengantar

Hai semua.. Bismillah dulu sebelum bacer tau.. Ambik berkat :) jom !

Tuesday, November 16, 2010

award pulak..

hai..sekarang dah pukul 3.35pg.. and Juan still tak dapat tido.. Juan layan youtube bagi mengurangkan perasaan bosan yang melanda diri.. tadi dah blogwalking.. tak larat da.. sambung esok lark..

then check dekat shoutbox.. ada pesanan dari Umar.. suruh ambik award kat blog beliau.. so, untuk tidak menghampakan si pemberi.. Juan pon ambiklah award tersebut..








amacam? grand tak?

ni adalah award pertama Juan.. bangge dan sangat terharu(apa jadah nak terharu bagai?).. even this is a forwarded award, tapi Juan sangat berterima kasih sbb ini bermakna kita tidak dilupakan.. cheers!

so, Juan nak bagi award ni dekat semua followers Juan.. even tak ramai tapi Juan nak bagi jugak sebagai tanda Juan menghargai korang semua.. kepada yang bukan follower jugak Juan bagi korang ambik okeh?
so, jangan sentap plak.. ha ha ha.. sharing is caring kan?

Cheers!

5 ribu orang sedang beromen ;D:

PinQib said...

masa nak tidoq selawat. br nagntok

JuanYuan said...

@PinQib
hehe..insomnia kot..hak3

btw..thanks 4 da tips..:)

cekmet said...

wahh wahh byk nyer award dia
hik

JuanYuan said...

@cekmet
haha..nak satu?

amik la..hak3

cekmet said...

oh yeke
hihihi

Next Back home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...