pencinta kehidupan

Kata Pengantar

Hai semua.. Bismillah dulu sebelum bacer tau.. Ambik berkat :) jom !

Saturday, October 30, 2010

Juan tumpang gembira

hai.. salam semua.. hari ni Juan agak gembira.. tapi agak sedih.. ade sebab kenape Juan gembira.. dan ade sebab jugak kenape Juan bersedih..





well, korang pon tahu kan.. hari ni perlawanan akhir Piala Malaysiaa.. Kelantan lwn Negeri Sembilan.. dan sumer dah tahu Kelantan menang.. nilah sebab Juan gembira.. err.. turut gembira.. akhirnya.. penantian Kelantan selama berpuluh-puluh tahun untuk menjulang Piala Malaysia, telah berakhir..

mesti semua penyokong Kelantan sedang bergembira sebab pasukan The Red Warrior telah berjaya dengan kemengan 2 berbalas 1.. wahh, Juan boleh jadi pengulas sukan ni.. ho ho ho.. tapi siyes Juan cakap.. kemenangan ni akan sangat menggembirakan peyokong kuat bola sepak pasukan Kelantan.. malah Juan pon turut merasai bahang kemengan Kelantan..

tapi yamg tak bestnyer, ia adalah pasukan Kelantan.. dan bukannya Terengganu.. agak sedih jugaklah sebab Terengganu tak dapat masuk final.. kalah masa quarter-final dengan Kedah.. ohh.. Kedah mmg musuh ketat Terengganu.. Juan tak suker Kedah.. err tapi dalam bola jelah.. 

takpelah.. lain kali rezeki Terengganu pulak.. harap-haraplah  kan? nak jugan tengok pemain Terengganu naik podium buat kali yang ke-2.. 

buat penyokong dan pasukan Kelantan.. tahniah..!




''kawe wi pialo ni ko demo''

''kito jire ke.. aci dop kongsi samo?'' hu hu..


2 ribu orang sedang beromen ;D:

Miss SurferParadise said...

salam .. aper lah juan ne.. dah rezeki kelantan .. trime je la,.. bukan ganu .. yang k aisyah ne, sabah rase2 nye xkn menjulang ag piala 2 dalam tempoh 5 tahun ne.. hahaha ... xyah sedih2... heppy2 je.. hahah

JuanYuan said...

@Miss SurferParadise
xbley r...pnyokong kuat ni...
hak3...thanks drop by..

Next Back home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...