pencinta kehidupan

Kata Pengantar

Hai semua.. Bismillah dulu sebelum bacer tau.. Ambik berkat :) jom !

Wednesday, October 20, 2010

20.10.2010

hyep..

okeh, takde la nak story banyak sangat.. just pandangan Juan tentang 20.10.2010..

well, kalau Ayeem cakap 10.10.10 adalah hari yang sangat cantik, Juan pulak memilih 20.10.2010 sebagai hari yang sangat indah dan tarikh yang sangat cantik..

sebab ape??tengoklah tarikh dia tu.. best giler.. so nice.. memang kalau mane-mane kapel yang have a date time ni mmg best lah.. nak-nak kalau first date.. wow! confirm terpahat dalam lipatan sejarah diorang.. hak hak




siez best.. sangat-sangatlah cantik.. so, sape-sape yang nak cari pasangan... this is the perfect time.. jadikan hari ini sebagai kenangan terindah korang keh..





ohh ^-^


updated


sorry sorry sorry...

Juan lupa nak bagitau korang.. pada tarikh yang cantik ni jugak, seorang wanita milik syurga telah dilahirkan..
Zaliha bt Awang nama diberi.. mempunyai 7orang cahaya mata.. dilahirkan pada 20.10.1966.. seorang ibu yang baik, berhati mulia, bertanggunggjawab, penyayang..





Selamat Hari Jadi Ma.. Wan(Juan) sayang sangat ke Ma.. jasa dan pengorbanan Ma dalam membesar dan mendidik Wan, tidak mungkin dapat Wan balas.. biar sampai syurga..

semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.. semoga Ma sentiasa berada di bawah lindungan sayap malaikat.. mendapat keredhaan Allah S.W.T.. amin.. Wan bangga jadi anak Ma.. Wan janji akan cube untuk membahagiakan Ma selagi Wan mampu..

terima kasih Ma..

WAN SAYANG MA

2 ribu orang sedang beromen ;D:

Next Back home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...