pencinta kehidupan

Kata Pengantar

Hai semua.. Bismillah dulu sebelum bacer tau.. Ambik berkat :) jom !

Sunday, September 26, 2010

i'm cute??

hak hak hak.. tajuk cam gampang.. i'm cute?? of cos.. damn!

okeh.. arini Juan nak kongsi ngan korang satu rahsia.. rahsia yang akan mengubah persepsi korang terhadap diri korang sendiri.. rahsia yang akan menaikkan semangat dan keyakinan serta jati diri korang..

mungkin korang tertanya-tanyakn.. sapelh manusia yang paling cute dalam dunia ni.. kalau orang tanyer Juan ''who is the cutest?''.. then Juan akan jawab ''of cos i am''.. sbb aper?? sbb Juan mmg cute.. ha ha ha.. dush!

korang jugak mesti nak tahu camner care untuk mengetahui saper manusia paling cute dalam dunia kn?? so, untuk persoalan ni Juan akan jawab minggu depan... hak hak hak.. bye...



********************************


okeh.. bertemu kembali.. daripada yang Juan tengok dalam e-mel box Juan, ramai yang nak tahu care-care untuk mengetahui manusia paling cute dalam dunia.. meh sini Juan bagitau kat korang.. pastu korang bolehlah cuber sendiri k..

sebenarnya korang tak payahlah nak cari cermin ajaib ker, telaga sakti ker, untuk tahu bende tu.. caranya dah terletak di hujung jari korang.. nak tahu camner carenyer?? mudah saje!


klik gambar untuk tumbesaran yang lebih pesat.. eh??


haa.. senang jer carenyer.. korang pergi jer kat google.. then taip seperti ayat di atas.. pastu korang just tekan ' i'm feeling lucky '.. taraa! korang akan tahu jawapannyer..

okeh.. cukup story-mory untuk hari ni.. korang cubelah k.. tengok result yang keluar.. byet!

*pssstt... pssttt.. pasni takde dah alasan lemah semangat atau yang sewaktu dengannya okeh??
kalau ader jugak sila lempang diri anda laju-laju..


2 ribu orang sedang beromen ;D:

hamzah ian said...

gua kiut

JuanYuan said...

@hamzah- mg mmg doh..kiut..
org tranu kiut2 laker...hahaha

Next Back home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...