pencinta kehidupan

Kata Pengantar

Hai semua.. Bismillah dulu sebelum bacer tau.. Ambik berkat :) jom !

Monday, September 13, 2010

introduction..

trutt...trutt..Juan ingin berbicara...he he he..

okeh..baca tajuk pown korang da tau entri ni untuk aper kn??so, untuk tidak membuang masa korang yang mahal tu, marilah Juan introduce kat korang sikit sebanyak tentang blog yang Juan baru jer create xsampai sejam td...ha ha ha..

Juan ni sebenarnya taklah pandai sangat menulis..karangan apatah lagi.. tapi disebabkan minat Juan yang suka sangat membaca, so, dari situ timbul satu idea untuk Juan menghasilkan sebuah blog.. dan blog yang menjadi pilihan Juan adalah tentang kehidupan..sebab tu lah korang baca tajuk tu "Alternatif Kehidupan".. sebelum ni pon Juan ader gak create satu blog tapi blog tu berkisarkan kepada gilanya Juan terhadap indie music.. blog tu Juan namakan InDie LoVeRs!! ..tapi sory lah sebab blog tu xbanyak sangat enri sebab blog tu pon masih baru lagi... ye lah Juan pon masih dalam proses belajar lagi..

okeh...berbalik pada Alternatif Kehidupan, Juan rasa perhatian Juan akan lebih pada blog ni nanti..kerana Juan rasa blog ni perlu diisi dengan sebaik-baiknya.. iyelah mana taknya, kita semua hidup dalam dunia ni pasti akan ada cerita yang tersendiri..so Juan harap agar blog ni nanti akan menjadi.. menjadi tu bukanlah maknanya Juan nak followers yang ramai ataupun rating yang tinggi tapi cukuplah sekadar entri Juan nanti dibaca dan dikongsi oleh blog readers semua..

Alternatif Kehidupan nanti akan Juan isikan dengan cerita-cerita yang pernah terjadi kat diri Juan maupon orang lain..mungkin ramai yang diantara kita pernah melalui situasi yang sama..ada cerita suka,duka,percintaan dan macam-macam lagi..jadi dengan lahirnya Alternatif Kehidupan ini Juan harap agar kita semua dapat berkongsi cerita dan mungkin mencari solusi terhadap masalah-masalah yang diutarakan..  maklumbalas dari readers semua amatlah dialu-alukan...

okeh..Juan rasa sampai sini lah dulu intro yang Juan boleh ceritakan... lagipon dah nak masuk maghrib ni...   nnt xpasal-pasal kene hambat ngan batang penyapu oleh En Dzul(ayah Juan) sebab xsiap-siap lagi nak solat...ha ha ha....

sekian introduction dari Juan.. jumpe kat entri pertama nanti keh...(^_^)


special thanks to zack zukhairi sebab ajar Juan lukis.. hakhak..


*psstt..psstt..tunggu entri pertama malam ni...ha ha ha..

UPDATE


Indie lovers telah Juan delete atas sebab-sebab tertentu..

0 ribu orang sedang beromen ;D:

Next home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...