pencinta kehidupan

Kata Pengantar

Hai semua.. Bismillah dulu sebelum bacer tau.. Ambik berkat :) jom !

Sunday, August 14, 2011

-untitled-

Assalamualaikum ..





actually aku tengah bercuti sekarang ni .. bermakna aku ada banyak masa lapang dan boleh buat banyak benda .. but still , aku tak mampu update entry yang berkualiti sekerap yang mungkin .. bukannya aku tak nak , tapi aku rasa tak boleh .. aku kering idea .. serius .. otak aku ni macam dah off terus ..

setiap hari aku tekan new post tapi tak boleh nak buat apa-apa .. berjam-jam aku duk tenung skrin putih tu sambil tongkat dagu dengan tangan kiri .. aku buntu weh .. aku nak update apa aku pon tak tahu .. kang kalau aku update benda mengarut kan orang kata desperate nak suruh orang datang blog pulak .. tak pasal-pasal nanti kena maki kat shoutbox .. yelah , update entry pasal "siaran TV yang aku tengok semalam " .. tak pon "senarai makanan yang dimakan time sahur" .. mmg kena ah se das ..

kadang-kadang aku respek jugak dekat korang blogger-blogger semua sebab korang mampu nak update blog setiap hari .. kalau tak setiap hari pon 2 hari sekali .. aku nak update seminggu sekali pon tak boleh .. sungguh loser .. tak syak lagi ..


gambar takde motif


tapi hari ni aku nak update jugak .. biarlah tak berkualiti pon .. janji aku ada update .. yeah , aku desperate ni woi ..

aku rasalah kan , mungkin sebab aku tak keluar rumah kot .. sebab tu aku tak dapat idea nak update .. yelah , kalau aku selalu jalan-jalan keluar mesti ada jugak benda nak cerita kan ? contohnya Pak Bilal jatuh moto time selekoh ke , Mak Lijah tergelincir time nak panjat pokok rambutan ke , tak pon pasal Pak Mat jual ikan terjual ayam .. eh ,ade ke ? hakhak!

aku bukan apa , aku memang jarang keluar rumah sebenarnya .. nak-nak bulan puasa ni .. nak pergi mana ? so , aku dok rumah jelah buat one pack kat perut ..

hmm .. hmm ..

aku nak stop dah sebenarnya tapi aku tak tahu macamana nak buat penutup dia .. hghh .. aku tutup guna cara simple jelah eh ..

kbye !






p/s wah .. dah siap satu entry rupanya (woha! )

4 ribu orang sedang beromen ;D:

Falling . said...

hahaha pack kt perut tu kasi kurang la weyhhh...

Unknown said...

idea ad dimana mana sje.. haha.. wat 1 pack? haha.. owhh no.. kasi 6 pack la.. :)

ShalleyshaLina a.k.a ChaLie said...

hehe rilek ar wei...ko taip macam ni pun best jugak nak baca...santaiiii jea..hihi

Puteri Iqa Izyan said...

potpet potpet dah siap satu entry. muehehehe...

Next Back home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...